Відьма-бар «ЛИСА ГОРА» має потенціал розширення масштабів бізнесу як географічно в Україні та інших країнах, так і тематично (як приклад, проект «Бал у Волланд», виїзні тематичні заходи, літні формати виїзних майданчиків, тематична продукція etc).
Основна цільова аудиторія закладу - жінки віком від 27 років до 45 років (60% гостей), середнього і вище достатку, що реалізувалися у своїй професійній діяльності, цілеспрямовані та впевнені.
Київ - власна мережа Україна (за винятком Києва) - партнерська мережа за допомогою франшизи Країни Європи - партнерська мережа за допомогою франшизи
Тематичні заходи (31 жовтня, 31 квітня, 7 липня і інші) Продаж тематичної продукції Відкриття тематичних закладів в рамках розвитку загальної концепції
*Необхідно окремо приділити час аналізу нормативних документів, що регламентують діяльність закладів харчування в конкретній країні!